خدمات پس از فروش :
مجموعه اردشیر، فروش را پاياني بر ارتباط با مشتري خود ندانسته و استقرار سازمان خدمات پس از فروش را با هدف حفظ حقوق مصرف كنندگان در الويت دستور كار خود قرار داده است.
یکی از مهمترین ویژگی خدمات پس از فروش تامین به موقع قطعات در کمترین زمان و سریعترین روش با کیفیت عالی است.
شرکت اردشیر (سهامی خاص ) دارای گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO/TS 16949 :2009 می باشد .
هدف این شرکت از ارائه خدمات پس از فروش به منظور کسب اطمینان مشتریان از درک خواسته و تامین رضایت مشتریان است
کلیه محصولات و و قطعاتي كه خرابي آنها ناشي از توليد باشد، در چارچوب زمانهاي فوقالذكر، تعمير و تعویض می شود
مشتريان محترم ميتوانند در تمام ساعات شبانهروز از طريق شماره تلفنهاي پيامگير و يا تلفن گوياي شركت، اطلاعات مورد نياز خود را كسب و يا پيشنهادات، انتقادات و مشكلات خود را به اطلاع مسئولين شركت برسانند.